.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي-شعبه مازندران به مناسبت سوم خرداد
فتح خرمشهر را به عنوان تبلیغ توانایی انجام کارهای بسیار بزرگ حتی با دستان خالی و در غربت کامل جهانی محسوب نموده و آن را بعنوان الگوی مقاومت ملی دانسته و این واقعه بزرگ را دلیلی برای مرعوب نشدن در مقابل تهدیدات دشمن استکباری می دانیم...
بيانيه حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي-شعبه مازندران به مناسبت سوم خرداد

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران در بیانیه ای به مناسبت فتح خرمشهر، روز مقاومت و پيروزي، ضمن گراميداشت اين حماسه غرورآفرين، سوم خرداد را مهمترین برگ برنده در دفاع مقدس اعلام كرد.

به گزارش شمال نيوز، در اين بيانيه آمده است: وقتی کتاب تاریخ دفاع مقدس ورق می خورد و حماسه های بزرگ مرور می شوند، بی تردید سوم خرداد 60 و فتح الفتوح خرمشهر، به عنوان برجسته ترین واقعه از تجلی و تلالو ویژه ای برخوردار بوده و تمام ابعادش در آیینه نگاه تحلیلگران داخلی و ناظران جهانی، دارای اهمیت ویژه ایست.

فتح خرمشهر در اولین تجربه های عملیاتی سپاه و بسیج که هنوز شبیه به سازمانهای شبه نظامی در جبهه ها حضور داشته و سلاح سنگینی نیز در اختیار نداشتند، در برابر دشمنی که در چند عملیات مقدماتی گذشته، زخم خورده بود و تمام توان خود را وقف حفظ خرمشهر کرده و حتی مدعی شده بود که"خرمشهر، کلید بصره است" ، کار آسانی نبود و می توان ادعا کرد که فتح خرمشهر، در حد و اندازه های یک اعجاز زمینی قابل تجلیل است.

کسانی که جنگ را بطور ویژه . کارشناسانه مطالعه می کنند، بخوبی می دانند که فتح خرمشهر، نقطه عطفی است که روند جنگ کاملاً تغییر کرده و با اعتماد به نفسی که رزمندگان ما پیدا کرده بودند، عملیات های آزادسازی مناطق مورد تجاوز، یکی پس از دیگری آغاز شد و با توجه دستور امام راحل مبنی بر استمرار حملات در خاک عراق جهت تنبیه متجاوز و بیمه کردن همیشگی جمهوری اسلامی ایران در قبال خوی تجاوزگر استکبار جهانی، پس از آن آب خوش از گلوی دشمن متجاوز بعثی پایین نرفت!

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: سوم خرداد که بعنوان "روز مقاومت، ایثار و پیروزی" نامگذاری شده در حافظه مردم ما از جایگاه ویژه ای بهره مند است و ما تجلیل از فتح خرمشهر را به عنوان تبلیغ توانایی انجام کارهای بسیار بزرگ حتی با دستان خالی و در غربت کامل جهانی محسوب نموده و آن را بعنوان الگوی مقاومت ملی دانسته و این واقعه بزرگ را دلیلی برای مرعوب نشدن در مقابل تهدیدات دشمن استکباری می دانیم.

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي - شعبه مازندران بر خود فرض می داند تا ضمن گرامیداشت خاطره شهدای عزیز سوم خرداد، مراتب احترام و تکریم خود را به همه رزمندگان و ترجیحاً رزمندگان سلحشوری که این حماسه عظیم را خلق کردند و امروز بعنوان جانباز، آزاده و یا ایثارگر و رزمنده در قید حیات اند، ابلاغ نماید.

والسلام و علی عبادالله الصالحین

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي - شعبه مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.